Älskade vän , <3

minnena vi gått igenom kommer alltid stanna kvar du vet Sofie
att du är den bästa som jag har, en hjälpande hand har du alltid
så lova mig att det är du och jag föralltid, jag försöker mitt bästa
för att få det fungera så hjälp mig det är alltid bättre med flera,
förlåt mig om jag sviker dej ibland men jag älskar dej så håll
hårt i min hand, du kanske tror jag överdriver när jag säger
sådär men jag lovar dej jag svär jag kommer alltid finnas där,
du och jag föralltid det är så det ska va jag ska hålla om dig och
aldrig släppa mitt tag, jag kommer stå vid din sida natt och dag,
jag ska kommer gå över glas för att få hålla om ditt tag, jag ska
kämpa för dej , jag ska göra allt du vill, jag ska få dig att säga
att jag e bara din
5000 minnen och mera ska det blir, det ska alltid vara vi alla stunder
vi bara pratat med varann , minnen när vi sjöng
med varandra, du och jag vi har gjort mer än alla andra. så släpp
mig inte nu vi kan fortsätta att vandra, alla saker som vi gjort för
mycket för att prata ut , det kommer ta hela dan, det kommer aldrig
få ett slut, vi två det bästa som har hänt, jag älskar dej du är den bästa
som jag känt, bråkat har vi gjort väldigt mkt, jag pallar inte trycket
jag vill att det ska vara vi, jag hoppas det förblir så jag fortsätter
att hoppas, dag efter dag jag fortsätter att hoppas på att det är
du och jag , du och jag




Kommentarer
Postat av: sofie fager

kanske lite sen man har inte varit inne på min data

och felizia jag är bara din!

och ingen annans vi får va här snart för jag saknar dig

allt du skrev det är sant och jag känner likadant du är det bästa jag har och haft vi ska allitd vara föralltid och så är det och sommaren som kommer då DÅ dka vi åka någon stans var vet jag inte men någonstans bort från allt! bara DU och JAG

min ÄLSKADE vän du är allt du är den som får mig at stå och jag vill och KOMMEr allitd vara där för dig och det har jag tjatat om ssååååååååååååååå mkt och det är nåt jag aldirg kommer lsuta tjata om och samma sak gäller med att :jag äslar dig ALDIRG kommer jag sluta säga det till dig! ALDRIG

för dig vågar jag gråta öfr

för dig vågar jag vara mig själv och ingen annan

me dig är jag VÄRLDENS lykligaste person just för att jag har dig som MIN vän <3



vi två

du och jag

alltid

och för alltid

2010-02-03 @ 19:26:25
URL: http://soofiefaager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0