Nu fick jag något att säga !

Början på 2010!

Har du pojkvän/flickvän? - Ja
Har du hånglat med någon 2010? - Yes
Med många? - Noeep
Har du kramat någon 2010? - oh yess
Har du hatat någon 2010? - Jaop
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - Ohja :)
Är du kär nu? - Som inåthelvete :D
Hur gammal blir du i år? - 15.
Kan du vissla? - HAH grym påre !
Äger du en rakhyvel? - Yes
Äger du mer än 5 olika hår produkter? - Gör jag säkert .
Är du emo? - Oh yes .
Är du brat? - Oh yes.
Gillar du vältränade tjejer? - I like you !
Gillar du nörd-tjejer som pluggar? - borde jag ändra detta till killar ?
gillar du tjejer? - Som sagt ??
Är du bisexuell? - nej
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Yepp
Är du brunett? - AHAA :D
Är du blond? - Nejj..
Har du haft svart hår/har du just nu? - Haft
Favorti klädesplagg? - Aduuu.

HELT SERIÖST.
Vad har du på dig för underkläder?
- guldig bh , och blåa björnborg
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 17
När hade du sex senast? - Wanna taste ?
Hur många gånger nya året har du haft sex? - Adu .
SENASTE.
Vem fick du sms av senast?
- Ozkaar
Vem skickade du sms till senast? - Ozkaar
Vem ringde dig senast? - Clara i belive
Vem hånglade du med senast? - Mathias ju
pussade du senast? - Mathias :D
Vem kramade du senast? - Emil ? eller pon , ingen aning hah ;)
Vad drack du senast? -  BLANDSAFT<3333
Är du allergisk mot någoting? - Jodå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0