rubrikerkantasiig

- Alltså ärligt det här med rubriker ? .. Och inte heller kan man publicera utan rubrik så onödigt ! shit . -
Ajja , Efter jag och min cooling gluttat topmodel så gick vi ut till Marcus och Pontus :)
Det var trevlans , vi gjorde inte mkt typ snacka mest (:
nu sitter/ligger(?) jag och lyssnar på musik eftersom min spotify ÄNTLIGEN funkar igen ! :D
Och nu fick jag ont i magen för låten ändrades haha :D 
den kommer upp här kan jag lova :d
Trött är jag också ..
Så nu ska jag nog forts " CHILLA " hahah vilket uttryck igentligen :o
Ajjuste har ett jävla brännmärke på knät också haha , hade ju typ " indiansmyg " på gympan , svinkul men aa då slänger man sig ju , glider och kryper så då fick jag det också . HAHA :D
Ajja puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0