LÅNGT

Okej det här inlägget kan bli långt om jag nu orkar jag har iaf jävligt mycket att skriva !
Idag är  det .. Tors :)
och jag minns ej när jag bloggade sist men jag ska nog berätta om min present av flikkorna !!
Jag fyller imorgon för er som undrar :)

okej det var så här allt började !
Frida halvt slet mig upp ur sängen och bah " mormor kommer och ska ge dej en överaskning ! "
så jag började då självklart göra mej iordning och blablabla , sen RINGDE mormor ! hahah vilken tajming hon har 
och självklart skulle hon ej ge mej ngn överaskning neej . så jag satte på mig sunkkläder ( tyckte jag då )
Sen bah men pappa kommer med pengar gå till soprummet så gå dit !
Går dit , ingen där . Går hem och hon tvingar mej upp till mitt rum och låter mej ej gå ut .
Så jag tänker inte utan bara sätter mej vid datan lite msuik skulle göra ett inlägg här om hur Frida lurade mej med mormor .

SÅ sliter någon helt plötsligt upp dörren !
Det är 2 st , båda har äckliga maskar för ansiktet .
Jag kastar allt jag håller i slänger mej mot vägen och skriiker , dom drar upp mej sätter på mej en mask för huvudet för dom glömde ögonbindeln . Jag är självklart livrädd !

Sen så typ ger dem mej saker att dricka och äta . ...

Det kommer mer i ett annat inlägg senare orkar ju ej hahha ;D

Puss sålänge ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0