igen

Alohaa ,
slutade ju blogga där ett tag men nu börjar jag faktiskt känna ett starkt sug igen !
Hoppas på bättre den här gången !
Nu ska jag försöka få tag på elin som kan fixa så jag kan fixa min blogg ;) Den ska jag iaf inte behöva se ut såhär länge ! Idag har jag mest pluggat som jag gjort i 3 dar och nu är jag klar äntligen !
Däremot måste jag fixa spanskan också..
Men imorgon har jag konsert vilket verkligen håller humöret uppe ! :)
Ajuste , såg en film idag i skolan på 3h , snacka om att rumpan domna haha .
Iallafall , patrioten heter den . Riktigt bra ! Satt och grätt och skratta ett riktigt bra val om man vill se film någon film :)

Puss

 


Kommentarer
Postat av: felicia (skoglund)

snyyggg, blogg

jag kommer läsa :D

2009-10-16 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0