(:

Aloha !
Jag är ju då inte den bästa med upt men har ju inte direkt många "stamläsare " Kan man säga så ?:o

Haha . Igår efter dansen så gjorde jag ej så mkt , hämtade mina skor av sofie , träffade linda marcus markus och pontus :)
Mest vart skola idag , slutade kl 12.40 SKÖÖNT ! men jag var då självklart tvungen att vara kvar i skolan tills halv två pga. Utvecklingssamtal -.-' Fast det gick ovanligt bra , eller a har aldrig haft såhär långt och så mkt dåliga saker men bättre än jag trodde iaf .

IG-varningen lär försvinna tills nästa samtral tror vi iaf så a trodde verkligen att jag skulle få massa skit menmen :D

Nu ska jag snart åka och sola sen ska jag sjuunga ,
Numb - Linkin park har jag just nu på sången men inte den här " Skrikversionen " utan lugn och den är faktiskt myycket bättre om jag får säga det själv !

Ajuste ..  Någon som kikar in här som har en aning om monster , energi , powerade , redbull osv. Fått 18-årsgräns ? Eftersom att dom står framme vid kassan tänkte jag ;D

Hahah jag vann BARK ( Breviks Anti Rök Klubb ) igår SKILLZ :D
Men tror jag har tappat bort min biobiljett :/ Duuktig tjej !

Ajja nu ska jag dricka upp min moster ta mig till solariumet och låtsas att det är sommar igen .
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0