You are the love of my life

Shulelulu ,
nu sitter jag här i min fars lumpenskjorta och har blivit kär i en låt .
Jag har kommit fram till idag att jag inte kan skära potatis
men är en jävel på att sy !
Kollade lite böcker som jag vill spara till flytten och hittade
" Föräldrafritt av Emily Rodda " As bra så den sitter jag och läser :D
Försöker hitta en bok som Britney och hennes mamma har skrivit men kommer ej på vad den heter ..
Och så hittae jag alla mina klonad böcker för ngr dar sen .
Så bra dom är !

Det är faktiskt ganska kul och flytta , hitta alla saker och allt ,
hittade ett kärleksbrev , brev från ulla , gamla bilder , vykort
och allt sånt där .
Och nu är det inte långt kvar faktiskt hhiihi


You are the love of my life - jim brickman & michael smith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0