Magen .-

SHUEBREE
Sitter i min otroliga säng i vårt otroligt tomma hus .
Har precis kommit hem från Mathias typ
det gick hyfsat på toorget iaf ,
dock sjöng vi fel på caroling inteinteinte bra ..
Annars gick det hyfsat somsagt , Luciatåget också (Y)
Sen åkte ja iaf till M och vi typ snacka och så tittade vi på tv
Det var typ ett program om siamesiska tvillingar , Alltså .. om båda är törstiga
& en dricker , släcker det bådas törst då ?
Aja , sen åkte jag hem och gjorde mat ..........
Jag suger på potatismos så jävla ovärt !
Det är äckligt , hela köket blev halvt förstört , mn tröja med , och a ..
Det suger helt enkelt !
Sen åkte jag iaf tillbaka till M eller a , p-lund
där alekz mötte mej  hahhaha
A- vart är du ?
J- Plund
efter typ 10 min
A- Vart är du nudå?
J- Plund

HAHA , J är alltså jag ;)
Sen gick vi hursomhelst till Mathias sen kom hampus och ante också
dom hade typ fifa+Nol(??) turnering
Hahahahah ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0