Jag har hunnit

- Skaffat prao på princess i nyk
- Köpt en ny kofta
- Haft konsert
- Tagit bilder till den nya designen som kommer så småningom !
- Fått vg på engelskan !
- blivit bra i magen typ .
- fått otroligt torra läppar !

Hahah , aja så om konserten tänkte jag säga att det gick faktiskt bra ,
Lite fail att vi hade papper på en låt , men aja den gick inte att lära sig på en dag men det gick prima !
På lördag har vi igen och jag har inget pappaer på låtarna menmen ..
Hahha , kan ju alla Lucia låtar ( Luciatåget )
sen har vi typ Fragile och några gamla låtar så a ..
Idag har det nog inte hänt så mycket .
Vi hade bad jag var inte med satt och prata med Fanny och Hannah ist
aja nu ska jag fixa lite bilder (a'
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0