- VIKTIGT !

"det går rykten att jag fiffi och elin suttit i en ring och så kallat 'onanerat' med varandra med en morot som vi skickade runt. det är inte sant

det var faktiskt en gurka !! "

Tog från Linda´s blogg , bara så att alla vet lix ! haha .

Nu sitter hon iaf och äter och jag sitter här .
Kanske ska vi träffa Ozkar och Kevin ? kanske inte .
Ingen vet var livet tar oss eller hur ?
Men det vet ni senare isf , hur det gick alltså ?
Satt för ngr minuter sen och kolla på " Paris bbf " layla ser ut som en man , kul att hon åkte ut
Carrie ser ut som en groda , hahaha

Nej förlåt , HAHAH och ofta man inte älskar nya Max reklamen ?
" eller hur Johan ? Tack för din feedback "
höhö

Juste farsdag vare ju idag , min far fick ett par handskar och en plånbok hihihi :D

Nej men nu har ju Linda ätit för länge tycker jag höhöh ,

Puss

 Visst är hon söt ? jag älskar henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0