- The black parade

hej kära vänner .
Idag har jag daansat , eller a dansat och dansat .
Tränat styrka och svanhopp ;)
Skolan gick väl också hyffsat (y)
Kollat på house också  så jävla bra (y)(y)
Och nu lyssnar jag på My CHemical Romance höhö :D
Men alltså dom är ju faktiskt ganska bra , ääälskade dom förut !
Jag och Linda hade så sjukt kul vid maten idag ! hahah
fast ingen förstår våran otroliga humor :o
Och någon smekte min rumpa jag svär ! Alltså seriöst ngn gjorde det !
hahah , nu ska jag spela lite guitar hero muhah jag är gryyym på det :D
Vill till nyk och byta väska .. Ajja .
Helgen kommer bli asbra kan jag lova (Liiinda har saker att säga ! )
Puss




HAHAHHAHAHA vi vaxa lite av Pon´s ben HHAHAHAHAHAHHAAH

Kommentarer
Postat av: Hallin med bästa humorn

vvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaad ?

2009-11-03 @ 22:43:41
Postat av: hahahaha abuuuw

SHAAAAAR !

hahahahaha

2009-11-04 @ 12:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0