- Let´s get togheter and feel alright

SHUEBREE :D

Nu är jag hemma och har en otroligt kliande tröja på mig , inte så najzz .
Senare skulle jag igentligen träffat Natalie men kan ej eftersom jag ska ta spruta ..
Juuste måste snacka med henne om det också hhöö .
Hade svinkul på svenskan idag med Lnda och Nicky
hahahha aldrig garvat så mkt tror jag ;dd

Annete går igenom orden..
F - *raaaaaap*
N - Har du inga begränsningar ?

Vi sitter och snackar om en video när jag precis fått udde i ögat och nicky skulle ta pennan från mej
Så petar jag den på han och han säger " Ska jag ta den eller ?" då rycker jag undan den ..
F - AJ JAG STACK MEJ MED UDDEN I FINGRET !
N - Jag sa ju att jag skulle
L - Stoppa kuken i din mun !
HHAHAHAH , tro mej det var otroligt mycket roligare då .

Nu ska jag hitta något gott att baka sen ska jag .. Baka? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0