-

Headern är uppe !

Iaf , idag har jag färgat claras hår med ellen och kim
Det blev förövrigt skitsnyggt men vi bestämde oss också för att färga en slinga,
Ellen fick ingen skillnad
min blev typ lila
och Kims typ rosa ? hahah
Vi har iaf haft mycket kul idag ,
Mycket skratt och skrik

Haha , vi stod inne på ica (  i typ 1 år )
så kommer Ann-helen vår matte lärare
Och på 3 sek efter clara sett henne är hon borta , haha
låter inte så kul här men det var verkligen roligt !!

- Clara ska vi dricka kaffe ? HAHAHAHHAHA
Aja sen åkte vi till ellen kolla idol
sen åkte jag till Mathias ist .

Nu ska jag hitta en brao bakgrund .

Kommentarer
Postat av: clara

haha men vafan ville ju inte träffa henne xD

haha det blev skit snygg, ni var så duktiga :D <3

2009-11-28 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0