Nyköpingsbo ?

Nja , men när inpå nu !
För er som inte förstod var andra sidan gatan mathias
vilket igentligen inte går ihop men aja ,
sitter och tänker på hur gott det skulle vara att äta upp hela julkalendern ;o
Men i år ska jag fan klara mej !
Var hursomhelst hos M förut så kollade inte på träningen menmen .
Hahahah och så tänkte jag på mina och Lindas roliga stunder
Som ett tex när vi satt på varann ( ta inte bokstavligt !)
alltså vi gunga på samma gunga och jag satt " gränsle över henne"
Hur som helst så hade Linda en smssignal som lät
" Pling plong " Så får hon ett sms när vi sitter där
-
* pling plong *
- Kom in !
- Vänta ska bara få upp den !

HAHAH typ dör ;)
Sen tänkte jag bara säga att hon och jag
kompromissar vår fethet x)
Ja vi har störd humor , Don´t blame us !

Kysss

Kommentarer
Postat av: L.H

är man bäst så man !

men ge fan i min åtta fotade igelkott med trubbiga taggar i lila/svart/orange/rosa/röd/grön/nån nyans och svart !

2009-12-04 @ 13:49:58
Postat av: Cassandra babeeeee

hallå jag vill ha din bakrund !!!!!

skicka <3

2009-12-04 @ 18:40:40
URL: http://peraltaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0