När jag pratar om dej det är då jag skryter mest

MELLANDAGSREA ! :D
wuhuuu ,
Idag har jag alltså handlat
En mascara ,
Ett par jeansleggins ,
En t-shirt ,
En tubkjol ,

mjo det var det , inte mkt men det dög
har fortf kvar pengar på gina så
kanske går ner snabbt imorgon
eller något ..
Efter stan med Linda och Elin
var jag med Sofie ,
Sen gick vi in till mej , då kom också
Michelle , Emil , Kristoffer , Dennis
och Joachim :)
Sen drog vi oss mot oxelösund ,
Fan vad mycket folk det var på bussen alltså :D
Jag Dennis Sofie och Jocke
stannade hos sofie , sen gick vi till ica
handla , sen vänta vi på en buss
överdrivet länge , som för dendelen aldrig kom !
Men den på andra sidan gjorde
och när jag sen träffade pon på bussen
visade det sig att 19.03 bussen var inställd -.-'
Aja , nu ska jag hämta laddarn innan datan dör ,
PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0