bästa

"Stå stolt ,
Håll huvudet högt ,
Och visa din mor ,
Vilket barn hon fött !"

Aloha , Sitter här och lyssnar på musica och känner lukten av mat ,
Laddar min älskling också , eftersom den fort inte vill ladas i en vanlig laddare ..
I skolan kan jag lova att det inte hände något ,
Det gör det nog aldrig om jag ska vara ärlig !
Eller jo vi hade gympa styrka/kondition
kommer ju ha träningsvärk hur länge som helst :o

Senare vet jag inte riktigt vad jag ska göra , kolla träning tror jag
Tjejorna tränar ju ! Lycka till <3
Annars trycker jag väl i Försoning och kollar ,ÄLSKA
Bästa , starkaste och underbaraste filmen som skapats typ , !
Gårdagen spenderade jag med Mathias och vi bara allmänt mös ,
Sen var det sång och vi kom fram till låtarna som ska sjungas den 14e
Det blev
" Julen är här - Jag & Ellen "
" Last Christmas - Jag & Carro "
" Your guardien angel - me myself and I "
" One of us - Me myself and I"
" Numb - Me myself and I "

Höhöh, Lite smått nervös redan faktiskt (a'
Aja nu ska jag chilla liiite yao !
Seeyah <3

Kommentarer
Postat av: soofie fager !

fan vad skoj jag SKA kolla ! :D

2009-12-03 @ 17:27:37
Postat av: clara

försoning <3

2009-12-03 @ 19:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0